خودرو اقساطی

خرید خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت،خرید خودرو اقساطی سایپا،فروش اقساطی خودرو ایران خودرو،فروش اقساطی خودرو سایپا

خودرو اقساطی

خرید خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت،خرید خودرو اقساطی سایپا،فروش اقساطی خودرو ایران خودرو،فروش اقساطی خودرو سایپا

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

چقدر با ایمنی و استانداردهای لازم در یونیت دندانپزشکی آشنا هستید؟

برای خرید یونیت دندانپزشکی توجه به اینکه باید چه نکات ایمنی و استاندارهای در آن رعایت شده باشد شما را  از دردسرهای بعدی خلاص می‌کند. اینکه یک مشاوره مناسب با نیازهایتان دریافت کرده باشید، که در قابیلت‌های یونیت اغراق نکرده باشند، یونیت دندانپزشکی که می‌خرید اصل باشد، مناسب نیازهای شما باشد، استاندارد و ایمنی‌های لازم را داشته باشد، ارائه خدمات پس فروش سریع و به موقع باشد و شرکت فروشنده به تمام اصول و قول‌هایی که به شما موقع خرید داده پایبند باشد و عمل به همه این موارد، برمی‌گردد به اینکه چه شرکتی را برای خرید یونیت دندانپزشکی انتخاب کرده‌اید.

 باید بیش از آنکه روی ویژگی‌های یونیت و ایمنی آن توجه کنید به اینکه از چه کسی یونیت را خریداری می‌کنید دقت کنید. اگر شما فقط از تامین‌کننده مطمئن باشید، به جای شما تمام مسائل را در نظر خواهد گرفت و با خیال راحت می‌توانید به آنها اعتماد کنید.

اغلب یونیت‌ها دارای ضمانت نامه ۵ ساله هستند، در حالی که صندلی‌های بازسازی شده معمولا دارای ضمانت یک ساله هستند. گاهی اوقات گزینه‌هایی با ضمانت‌های طولانی‌تر نیز در بازار وجود دارد. اما نکته حائز اهمیت، ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی است که می‌تواند تاثیر بسزایی در تداوم کاری آن داشته باشد.

انتخاب تامین کننده مناسب برای خرید یونیت دندانپزشکی

تامین کنندگانی که نماینده یا تکنسین‌های ماهر را جهت پشتیبانی ارائه می‌دهند، معمولا گزینه‌های بهتری برای خرید خواهند بود. همچنین، ارائه به موقع خدمات و دسترسی آسان به قطعات نیز بسیار مهم است. ما شرکت‌های مختلفی را بررسی کردیم تا مجموعه‌ای را پیدا کنیم که غیر از ارائه یک یونیت خوب و حرفه‌ای، خدمات پس از فروش و تامین قطعات خوبی نیز داشته باشند و از میان تمام آنها دیدیم که شرکت سینا گستر پیشرفته چنین خدماتی را بطور حرفه‌ای ارائه می‌دهد بطوری که از کار کردن با آن‌ها لذت خواهید برد.

تصور کنید مشکلی برای یونیت دندانپزشکی شما پیش آمده است، اگر هنگام خرید در انتخاب تامین‌کننده دقت کرده باشید و شرکتی را انتخاب کرده باشید که پشتیبانی به موقع و حرفه‌ای ارائه می‌دهد، قطعاً در کار شما وقفه ایجاد نخواهد شد. همچنین ارائه خدمات به موقع، رضایت بیماران شما را نیز در پی خواهد داشت و نشان می‌دهد شما چقدر برای وقت آن‌ها ارزش قائلید.

 

 با توجه به تحریم‌ها به این نکته حتما دقت کنید که شرکت تامین‌کننده تجهیزات بتواند قطعات یونیت شما را تا مدت‌های طولانی تامین کند تا دچار مشکل نشوید.

 

اهمیت انتخاب یک شرکت مطمئن و حرفه‌ای

برای خرید یونیت دندانپزشکی، تامین کنندگانی را انتخاب کنید که به طور خاص تجهیزات دندانپزشکی را بفروشند. از این طریق می‌توانید خیلی راحت‌تر یونیت دلخواه خود را که با سلیقه و بودجه شما نیز مطابقت دارد، خریداری کنید. به این صورت هم انتخاب‌های بیشتری دارید و هم مشاوره و خدمات حرفه‌ای‌تری دریافت خواهید کرد.

 

استارنداردهای الکتریکی یونیت دندانپزشکی

در هنگام خرید بایستی استانداردها و نکات ایمنی را مد نظر قرار دهید. از لحاظ الکترونیکی، یونیت باید تمامی استانداردهای مورد نظر را رعایت کند. ولتاژ برقی که در یونیت به کار می‌رود نباید از ۲۴ ولت بیشتر باشد و وجود سیستم ارت (اتصال به زمین) در دستگاه ضروری است. به علاوه، یونیت باید دارای سیستم توقف اضطراری نیز باشد تا در مواقع پیش بینی نشده و خارج از کنترل، بتوان بلافاصله دستگاه را خاموش کرد و تا مسیر تمامی ورودی‌ها از جمله آب، هوا و خصوصا برق مسدود شود.

 

یکی دیگر از موارد ایمنی و استاندارد، سیستم توقف هنگام کار با ابزار و تجهیزات دندانپزشکی است؛ بدین صورت که در طول مدت زمانی که دندانپزشک مشغول مداوای بیمار است، صندلی از مدار خارج شود تا امکان هرگونه حرکت ناخواسته‌ای از بین برود و بدین ترتیب ایمنی بیمار و پزشک تامین شود. قبل از خرید یونیت دندانپزشکی، حتما از سالم و استاندارد بودن سیستم لوله‌کشی و ورودی‌های یونیت نیز اطمینان حاصل کنید. مشاورین شرکت سینا گستر پیشرفته می‌توانند در خرید یونیت دندانپزشکی با استاندارهای کامل به شما کمک کنند.

 

الزامات فنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

در زیر تعدادی از الزامات فنی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بمنظور ارتقا کیفیت یونیت‌های دندانپزشکی تدوین شده است:

1- موقعیت یونیت دندانپزشکی از سه محل کنسول دندانپزشک و دستیار کنترل قابل تنظیم بوده ولی یونیت دندانپزشکی از دو محل کنسول دندانپزشک و دستیار قابل کنترل باشد. کنترل ساکشن تنها از محل کنسول دستیار دندانپزشک صورت می‌گیرد،

2- ساکشن یونیت باید ظرف مدت یک سال موتوریزه شود و ساکشن آبی تنها به عنوان یک آپشن ارائه گردد،

3- روکش صندلی قابل شستشو، ضدعفونی کردن، خشک شدن به موقع و بدون تغییر در ماهیت، کیفیت رنگ و ترجیحا بدون درز و غیرقابل اشتعال باشد،

4- هوای ورودی یونیت دندانپزشکی باید عاری از رطوبت و روغن باشد،

5- قطعات اولیه در تماس با بیمار و دندانپزشک در دستگاه‌های یونیت و صندلی دندانپزشکی می‌بایست دارای تاییدیه کیفی بین‌المللی و یا دارای ضمانت کافی در طول عمر مفید دستگاه یونیت و صندلی دندانپزشکی باشد،

6- استحکام ساختار و تجهیزات دندانپزشکی علاوه بر خوداظهاری سازنده مبنی بر تطابق الزامات اساسی این اداره کل، می‌بایست نتیجه مثبت آزمون‌های کنترل کیفی بررسی نهایی در مراکز معتبر این اداره کل ارائه گردد،

7- ضرورت تضمین عدم برگشت آب به داخل مجاری سیستم اینسترومنت‌ ها بعد از اتمام فعالیت آن‌ها ضروری است،

8- یونیت دندانپزشکی باید قابلیت ارتقا به تازه‌های تکنولوژی روز و الزامات ابلاغی وزارت بهداشت را داشته باشد،

9- مجهز به سیستم تزریق مواد ضدعفونی مجاز بوده و دارای مخزن آب بهداشتی به تمام مجاری آب داخل یونیت و اینسترومنت ‌ها باشد،

10- ضرورت استفاده از سیستم سختی گیر آب، به محل ورودی آب یونیت دندانپزشکی،

11- کراشوار باید از جنسی باشد که در اثر شستشو با مواد شوینده و ضدعفونی کننده ماهیت رنگ و سطح آن غیرقابل تغییر باشد (عدم خوردگی، غیرقابل نفوذ به میکروب و مواد آلاینده) و ترجیحا قابل اتوکلاو باشد.

با توجه به تمامی موارد و بایدها و نبایدهایی که در بالا به آن اشاره کردیم به اهیمت یک انتخاب خوب و مناسب پی می‌بریم. ما این مقاله را به این منظور آماده کردیم که بتواند راهنمای خوبی برای خرید و همینطور استفاده از خدمات شرکت ارائه دهنده باشد. طبق بررسی ها و جستجوهایی که انجام دادیم از میان تمام شرکت‌هایی که می‌توانید برای خرید یونیت دندانپزشکی به آنها اعتماد کنید با شرکت سینا گستر پیشرفته آشنا شدیم که خدمات خوبی چه از لحاظ پشتیبانی و تامین و تجهیز قطعات ارائه می‌دهد. می‌توانید برای خرید یونیت دندانپزشکی با مشاوران سیناگستر پیشرفته تماس بگیرید و از قیمت یونیت دندانپزشکی هم به این طریق اطلاع حاصل کنید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۸ ، ۱۰:۳۳
postei postei

سرمایه گذاری آسان در ارز های دیجیتال

 

 

ارز دیجیتال

اگر در دنیای اینترنت و خبر های روز چرخی زده باشید قطعا با نام ارز های دیجیتال و بیت کوین آشنا شده اید. ارز های دیجیتال تقریبا سه یا چهار سالی می شود که رشد قیمت های بسیار سنگین را تجربه کرده اند و به یک بازار سرمایه گذاری بسیار مناسب و با بازدهی بالا تبدیل شده اند.

در اواخر سال ۲۰۱۶ قیمت هر بیت کوین کمتر از ۷۰۰ دلار بود اما یک سال بعد و در اواخر سال ۲۰۱۷ قیمت بیت کوین به حدود ۶۵۰۰ دلار رسید. این افزایش قیمت در طول یک سال باعث شد تا نظر بسیاری از سرمایه گذاران و همچنین مردم عادی که تاکنون سرمایه گذاری نکرده بودند به این بازار جلب شده و به سمت آن حرکت کنند. این حرکت جمعی باعث شد تا ارز های دیجیتال به عنوان یک بازار رسمی و جدی در سطح جهان شناخته شود و مردم در تمام کشور های دنیا سرمایه گذاری خود را در این بازار شروع کردند.

اگر شما هم می خواهید به این بازار وارد شوید باید بدانید که قطعا ناامید نخواهید شد. سن این بازار حدود ۱۰ سال است و در مقایسه با سایر بازار های سرمایه گذاری هنوز بسیار جوان است و اشباع نشده است. به همین دلیل پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری دارد و می تواند سرمایه شما را با نرخ بسیار خوبی افزایش دهد.

 

 

ریسک سرمایه گذاری

قطعا می دانید که هیچ سرمایه گذاری بدون ریسک نیست. همان طور که افزایش قیمت های چشمگیر و سودآور وجود دارد، موج های سقوط قیمت هم وجود دارند و اگر شما در زمان مناسب سرمایه گذاری نکنید این احتمال وجود دارد که بخشی از سرمایه خود را از دست بدهید. اما آیا واقعا هیچ راهی وجود ندارد که بتوان ریسک سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال را کاهش داد؟! با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چگونه می تواند ریسک سرمایه گذاری خود را به طرز چشمگیری کاهش داده و دیگر از افزایش و یا کاهش قیمت ها شوکه نشوید.

یکی از راه هایی که در مقابل شما وجود دارد این است که خودتان دست به کار شوید و کارشناس سرمایه گذاری خودتان شوید. این کار کاملا رایگان است و تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که بازار مالی مورد نظر خود را به دقت رصد کنید و به یک نمودار کلی قیمتی دست پیدا کنید. سپس می توانید بر اساس نمودار خود حرکت کرده و در زمان های کف قیمت ارز مورد نیاز خود را بخرید و در زمان قله قیمتی هم آن را بفروشید. خوب این راه خیلی خوب است و مهم تر از همه این که کاملا رایگان است. اما با این کار شما به جای یک ریسک، دو ریسک را قبول کرده اید. ریسک اول همان ریسک سرمایه گذاری است و به هر حال حتی اگر شما کارشناس بسیار با تجربه هم باشید ممکن است گاهی گرفتار شده و در سرمایه گذاری خود ضرر کنید. اما در این جا شما یک ریسک دیگر را هم به جان خریده اید و آن هم خودتان هستید! باید قبول کنید، شما کارشناس و تحلیل گر بازار نیستید. شما شاید بتوانید یک ارز خاص را مورد بررسی قرار دهید و بتوانید روند کلی قیمتی آن را تشخیص دهید اما شما همه چیز را نمی دانید. در طول روز در تمام دنیا اتفاقات و اخبار اقتصادی منتشر می شود که هر کدام می تواند روند یک بازار را به کلی تغییر دهد. شما هر چه قدر هم تلاش کنید باز هم نمی توانید مانند یک کارشناس و تحلیل گر کار کنید زیرا این تخصص شما نیست. پس پیشنهاد ما به شما این است که اصلا به سراغ این روش نروید.

 

 

سیگنال ارز دیجیتال

راه بعدی و بسیار مطمئن تر برای سرمایه گذاری استفاده از سیگنال ترید ارزهای دیجیتال می باشد. اما سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال چیست؟ این سیگنال ها نمودار های قیمتی هستند که توسط کارشناسان بسیار ماهر و با تجربه و همچنین کامپیوتر های تحلیلگر بسیار قدرتمند تهیه شده است. در این سیگنال ها مثلا به شما گفته می شود بیت کوین در حال حاضر این مقدار قیمت دارد و در طول هفته می تواند تا چه مقدار افزایش و کاهش قیمت داشته باشد. همچنین به شما گفته می شود در صورتی که درگیر موج کاهش قیمت شدید ارز خود را در چه قیمتی بفروشید که ضرر زیادی نکنید. به طور کلی در این سیگنال های به شما گفته می شود کی بخرید و کی بفروشید. سیگنال خرید و فروش بیت کوین یکی از محبوب ترین و معروف ترین سیگنال ها می باشد. افراد زیادی با استفاده از این سیگنال به سراغ خرید بیت کوین می روند و سود های بسیار خوبی را دریافت می کنند.

اکنون نوبت آن است تا به این سوال شما پاسخ بدهیم که از کجا سیگنال ارز دیجیتال بگیریم؟ سیگنال های ارز دیجیتال در ایران به صورت کانال های خصوصی در تلگرام می باشند. در کانال تلگرام سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال و پیش بینی تمامی ارز های معتبر قرار خواهد گرفت و می توانید با توجه به نیاز خود بر روی یک و یا چند ارز دیجیتال سرمایه گذاری امن تر و با ریسک پایین تری داشته باشید.

فراموش نکنید که حتی با استفاده از سیگنال قیمت هم نمی توانید یک سرمایه گذاری با ۱۰۰ درصد احتمال سود کردن داشته باشید، اما می توانید یک سرمایه گذاری آسوده تر و با ریسک بسیار پایین تر از سایر افراد داشته باشید. باید به شما بگوییم که ارز های دیجیتال تقریبا هیچ کس را ناامید نکرده است و اکثر افرادی که به صورت هدفمند و با صبر و حوصله در این راه وارد شده اند توانسته اند تا سرمایه خود را افزایش دهند و در مواردی حتی این کار و سرمایه گذاری را به عنوان شغل اصلی خود انتخاب کنند. فراموش نکنید که شما در ایران زندگی می کنید و داشتن یک منبع درآمد که کاملا بر اساس دلار است می تواند بسیار چشمگیر و هیجان انگیز باشد. پس این فرصت را از دست ندهید و حتما شانس خود را در بازار ارز های دیجیتال تست کنید. این بازار کاملا تازه، اشباع نشده و با قابلیت های پیشرفت فراوان می باشد و قطعا می تواند بازار مناسبی برای افرادی باشد که می خواهند سرمایه گذاری را شروع کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۸ ، ۱۳:۲۴
postei postei

 

استعلام لازم قبل خرید ویلا در کردزار


پس از اینکه خیالتان راحت شد که زمین دارای کاربری مسکونی است، نوبت به مراحل گرفتن مجوز های قانونی برای ساخت و ساز ویلا یا شهرک ها می رسد. 

اولین کار بابت مجوز ویلا در کردزار با فدک ملک پروانه ساخت می باشد. منظور این است که قبل از اقدام ساخت و ساز ویلا در شهریار باید ابتدا پروانه ساخت از طریق سازمان متولی که در آن منطقه است اقدام شود. 

علت اینکه باید کد رهگیری برای خریداری زمین یا ویلا در کردزار گرفت، چیست؟ 

وقتی خریدار و فروشنده از سلامت قرارداد اطمینان پیدا و مبایعه نامه را امضا کردند. نوبت به این می رسد که طرفین می بایست با هم به دهیاری یا شورای آن منطقه رفته و تاییدیه سلامت و مالکیت را از دهیار آن منطقه خواستار باشند. 

مشاور املاک  fadakmelk      در شهریار است، می تواند این مراحل را به صورت قانونی از پیش رویتان بردارد و کار را برایتان راحت تر کند. با فدک ملک بهترین ها پیش روی شما است.

در هر مشاور املاکی که قرارداد بسته می شود آن املاکی موظف است کد رهگیری ملک را آماده کرده و در اختیار مالک جدید ملک قرار دهد.

کد رهگیری از چه مواردی تشکیل شده؟

می توان گفت شامل: کدپستی، پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک و بقیه مشخصات ثبتی ملک می باشد. اگر داخل ملکی ویلا وجود داشته باشد، در قسمت توضیحات بایستی متراژ و نوع ساخت ویلا نیز ذکر شود.

این نکته را بهتر است بدانید که فقط املاکی که دارای پروانه املاک هستند می توانند کد رهگیری برای معاملات بگیرند در غیر این صورت امکانی وجود ندارد.

با این گفته ها می دانید که برای اینکه خرید خوبی داشته باشید و قبل از اینکه ویلا در کردزار بخرید حتم? باید به این موارد توجه کنید. فروشندگان ویلا نیز می بایست از این امر استقبال کنند.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۸ ، ۱۲:۵۲
postei postei

 

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در بازار سرمایه گذاری فعالیت دارید، قطعا همیشه به دنبال یک بازار خوب با بازدهی بالا می گردید. در این میان حتما نام ارز های دیجیتال به گوشتان خورده است. البته اگر سرمایه گذار نیستید هم هیچ مشکلی ندارد، شما می توانید تنها با یک دلار دارایی، سرمایه گذاری خود را انجام دهید. پس مهم نیست چه مقدار سرمایه در دست دارید، اگر به دنبال سرمایه گذاری هستید این مقاله برای شما نوشته شده است.

پیش از آن که به سراغ موضوع اصلی خود، یعنی سرمایه گذاری برویم، به شما توضیح مختصر و مفیدی درباره ارز های دیجیتال می دهیم.

 

 

ارز دیجیتال چیست؟

خیلی ساده برایتان توضیح می دهیم، ارز دیجیتال نوعی از پول است که فقط حالت دیجیتالی از آن وجود دارد و هیچ نوع فیزیکی و قابل لمسی از آن وجود ندارد.

حال شاید برایتان این سوال پیش بیاید که چرا وقتی پول فیزیکی و قابل لمس وجود دارد باید به دنبال یک پول دیجیتال برویم که هیچ حالت فیزیکی ندارد و فقط در دستگاه های دیجیتال ما وجود دارد؟ جواب این سوال را با دو دلیل به شما می گوییم.

دلیل اول این است که با استفاده از ارز های دیجیتال شما می توانید به طور کاملا مستقیم با طرف مقابل خود تبادل مالی داشته باشید و دیگر نیاز نیست تا به موسسات مالی و بانک ها اعتماد کنید.

دلیل دوم که نسبت به مورد قبل کاربرد بسیار بیشتری برای مردم سراسر دنیا دارد، جا به جایی و انجام تراکنش های مالی با خارج از کشور است.

شاید با خود اینطور فکر می کنید که فقط در ایران است که تبادل مالی با خارج از کشور بسیار دشوار و پیچیده است. باید به شما بگوییم اصلا اینطور نیست و افراد در تمام دنیا برای جا به جایی پول به خارج از کشور های خود با مشکل رو به رو هستند. افراد در تمام دنیا برای این که بتوانند به خارج از مرز های خود پول ارسال و یا دریافت کنند باید به صرافی ها رفته، در صف بمانند و کارمزد های فراوان پرداخت کنند. کارت های اعتباری بین المللی هم با این که کمی از مشکل را حل کرده اند اما از آن جا که در تمام کشور ها پشتیبانی نمی شوند نتوانسته اند آن طور که انتظار می رفت موفق عمل کنند.

 

دومین سوالی که احتمالا به آن فکر خواهید کرد این است که اصلا این ارز های دیجیتال چگونه به وجود می آیند؟ باید بگوییم که ارز های دیجیتال با استفاده از یک فرآیند به نام «استخراج» به دست می آیند. ارز های سنتی مانند دلار و یورو توسط بانک های مرکزی کنترل و بر اساس میزان مورد نیاز چاپ می شوند اما در ارز های دیجیتال اصلا این گونه نیست. در زمینه ارز های دیجیتال هر کسی می تواند ارز تولید کند و از همین راه کسب درآمد داشته باشد. برای انجام این کار و تولید ارز دیجیتال نیاز به سخت افزار های کامپیوتری مناسب دارید تا بتوانید یک استخراج سودآور داشته باشید. در ادامه به شما خواهیم گفت برای شروع کار در زمینه استخراج باید چکار کنید.

 

ارز بین المللی

مشکل تبادل ارز با خارج از کشور و محدودیت های موجود باعث شد تا ایده ی ارز های دیجیتال شکل بگیرد. ارز دیجیتال نوعی از پول است که هیچ محدودیتی در استفاده ندارد و می توان آن ها را بدون هیچ محدودیتی به تمام نقاط دنیا ارسال کرد. این ارز های موفق شده اند تا بشر را به یک خواسته ی دیرینه ی خود که پیدایش یک ارز جهانی است نزدیک کنند.

تمام این توضیحات باعث شد تا پس از این که این ارز ها به بازار وارد شدند مورد استقبال مردم قرار بگیرند و به سمت آن ها جذب شوند. بسیاری از مردم به خوبی متوجه پتانسیل و کارایی بالای این ارز ها شدند و دارایی خود را تبدیل کرده و ارز دیجیتال مانند بیت کوین خریدند. پس از مدتی تب خرید ارز دیجیتال بالا گرفت و به دلیل بالا رفتن تقاضا، تقریبا تمام ارز های موجود و معتبر افزایش قیمت های بسیار خوبی را تجربه کردند.

پس از بالا رفتن قیمت ها مردم متوجه یک پتانسیل پنهان در این ارز های شدند و این شروع سرمایه گذاری بر روی این ارز ها بود.

مردم سراسر دنیا به این نتیجه رسیدند که می توانند دارایی های خود را به ارز دیجیتال تبدیل کرده و با استفاده از نوسانات قیمتی سود های قابل توجه به دست آورند. پس از مدت کوتاهی بازار ارز های دیجیتال به یک بازار سرمایه گذاری تبدیل شد و همه روزه افراد زیادی سود های بسیار بالایی را از این راه به دست می آورند.

 

 

مشاور ارز دیجیتال

احتمالا خبر دارید که تمام سرمایه گذاری ها ریسک دارند و همان طور که ممکن است در یک روز سود بسیار خوبی به دست آورید ممکن است روزی دیگر بازار روی خوش به شما نشان ندهد و ضرر کنید. می توانیم به طور قطع به شما بگوییم که تفاوت یک فرد بنده و موفق با یک فرد شکست خورده در همین زمان مشخص می شود. یک فرد موفق حتما نیاز نیست که چند سال سابقه سرمایه گذاری داشته باشد یا کار عجیبی نشان دهد. فرد موفق از افراد حرفه ای راهنمایی می گیرد و در زمانی که اکثر افراد در حال ضرر کردن در بازار هستند می تواند سود کند.

شما می توانید با خیالی آسوده از یک مشاور ارز دیجیتال راهنمایی بگیرید و مانند یک فرد حرفه ای و با سابقه سود به دست آورید. ارز های دیجیتال مانند بیت کوین می توانند بسیار سودآور باشند اما باید زمان مناسب را جهت سرمایه گذاری شناسایی کنید. دریافت مشاوره بیت کوین و یا هر ارز دیجیتال دیگر می تواند به شما کمک کند تا بتوانید زمان مناسب جهت سرمایه گذاری بر روی هر ارز را شناسایی کنید.

اگر کمی حرفه ای تر هستید و یا سرمایه بالاتری در اختیار دارید می توانید خودتان دست به کار شده و ارز مورد نظرتان را استخراج کنید. شما می توانید از مشاوره استخراج بیت کوین استفاده کنید تا بتوانید گران ترین و می توان گفت بهترین ارز دیجیتال حال حاضر را خودتان استخراج کنید. با دریافت مشاوره استخراج ارز دیجیتال تمام موارد مورد نیاز شما اعم از قوانین و مقررات و یا دستگاه های مناسب و با بازدهی بالا به شما معرفی شده و می توانید با اطلاعات کافی بهترین تجربه را در این زمینه داشته باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۸ ، ۱۱:۴۲
postei postei

عنوان: بهترین آموزش ارز دیجیتال و بیت کوین و سیگنال آن ها

ارز دیجیتال، یک سرمایه گذاری رویایی

 

/Users/denadenaab/Downloads/Crypto.jpg

 

در چند سال گذشته با گسترش شبکه های اجتماعی، کانال های خبری زیادی پدید آمده اند و به همین دلیل اکثر افراد به نوعی با خبر های روز درگیر شده اند. در این میان حتما در شبکه های خبری نام ارز دیجیتال و یا بیت کوین را حداقل یکبار شنیده اید. 

 

اگر بخواهیم به زبان ساده ارز دیجیتال را برای شما تعریف کنیم باید بگوییم ارز دیجیتال نوعی از پول می باشد که تنها به صورت دیجیتالی وجود دارد و هیچ نوع فیزیکی از آن وجود ندارد.

 

ارز های دیجیتال مانند بیت کوین در ابتدا قرار بود فقط به عنوان پول استفاده شوند. اما با گذشت زمان و استقبال مردم از آن ها، کم کم این ارز ها با ارزش شده و به عنوان ابزاری برای حفظ سرمایه به شمار رفتند. 

 

بازار ارز دیجیتال تقریبا جوان است و حدود ۱۰ سال از عمر آن می گذرد. به همین دلیل این بازار نسبت به سایر بازار های سرمایه گذاری دیگر هنوز پتانسیل بالایی دارد. 

 

ارز های دیجیتال به دلیل ماهیت جهانی خود به بازار ایران هم راه ‌پیدا کرده اند و مردم در حال گرایش به سمت آن ها می باشند. 

 

البته با اینکه این بازار پتانسیل بالایی دارد اما باید برای ورود به آن دقت کرد. پیش از ورود به بازار ارز های دیجیتال شما قطعا نیاز به آموزش ارز دیجیتال دارید تا بتوانید در این بازار موفق ظاهر شوید و در همان ابتدای راه سرمایه خود را از دست ندهید. 

 

نحوه مبادله کردن ارز دیجیتال

 

/Users/denadenaab/Downloads/Binance 8.12.36 PM.jpg

 

ارز دیجیتال را می توان به دو حالت کلی منتقل کرد. راه اول به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه می باشد. از مزیت های این راه می توان به حذف کارمزد اشاره کرد. اما این راه یک عیب بسیار بزرگ دارد و آن هم پیدا کردن کسی است که بخواهد تبادل مورد نظر شما انجام دهد. پیدا کردن همچین شخصی مخصوصا در کشور ایران می توان‌ کار بسیار سختی باشد. 

 

راه بعدی که پیش روی شما قرار دارد استفاده کردن از صرافی های ارز دیجیتال می باشد. این صرافی ها با دریافت کارمزد نسبتا پایینی درخواست شما را در کمترین زمان انجام می دهند. 

 

در دنیای ارز های دیجیتال صرافی های زیادی وجود دارند که هر کدام از آن ها مزایا و معایب خود را دارند. در این میان اما صرافی بایننس را می توان جزو سه صرافی برتر و پر طرفدار ارز های دیجیتال معرفی کرد. این صرافی به دلیل دریافت کارمزد پایین و قابلیت های فراوانی که در اختیار کاربران خود قرار می دهد به سرعت به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است و کاربران زیادی هم اکنون از این صرافی برای انجام معاملات خود استفاده می کنند. 

 

البته استفاده از ارز های دیجیتال در کشور ایران کمی دشوار تر از سایر کشور های دنیا است و به دلیل وجود تحریم ها و محدودیت های جهانی، باید کمی محتاط تر عمل کرد. برخی از صرافی ها در صورت شناسایی کاربران ایرانی حساب کاربری آن ها را بسته و دارایی آن ها را نیز نزد خود نگه میدارند.

 

به همین دلیل نیاز است تا حتما آموزش های لازم را در این زمینه ببینید. در این میان اما صرافی بایننس، صرافی پیشنهادی ما می باشد. این صرافی به دلیل امکانات فراوان خود گزینه ی بسیار مناسبی برای کاربران تازه کار و همچنین حرفه ای ها می باشد. پس اگر تصمیم گرفته اید که به خرید و فروش ارز های دیجیتال روی آورید، آموزش صرافی بایننس را در دستور کار خود قرار دهید. 

 

سیگنال ارز دیجیتال؛ یک ترفند بزرگ

 

/Users/denadenaab/Downloads/Signal.jpg

 

برای انجام هر سرمایه گذاری دو راه پیش روی شما قرار دارد. راه اول این است که خودتان به صورت مستقیم دست به کار شوید، بازار مورد نظرتان را شناسایی کنید و پس از بررسی های لازم در آن سرمایه گذاری کنید. این راه شاید جواب بدهد اما ریسک فوق العاده بالایی را برای شما به همراه خواهد داشت. قطعا شما از همه چیز خبر ندارید، زیرا تحلیل حرفه ای بازار های سرمایه گذاری اصلا تخصص شما نمی باشد. شما ممکن است در چند سرمایه گذاری خود شانس آورده و وضعیت آن طور که می خواهید پیش برود اما در اولین پیش بینی اشتباه به طور قطع ضرر بزرگی خواهید کرد. مشکل بعدی این است که در چنین مواقعی افراد برای جبران خسارت خود دست به سرمایه گذاری های دیگری می زنند که حتی از سرمایه گذاری قبلی خود نیز وضعیت بسیار بدتری دارد. 

 

راه بعدی و مطمئن تر استفاده از سیگنال های پیش بینی وضعیت بازار می باشد. این سیگنال ها ‌در دنیای ارز های دیجیتال با عنوان سیگنال ارز دیجیتال شناخته می شوند. این سیگنال ها توسط سیستم های تحلیلگر بسیار هوشمند و پیشرفته و تحلیلگران اقتصادی حرفه ای رسم می شود. 

 

در این سیگنال ها به شما گفته می شود ارز مورد نظر شما چه وضعیتی دارد، در چه قیمتی وارد بازار شده و خرید کنید و در چه وضعیتی از بازار خارج شده و ارز خود را بفروشید. 

 

استفاده از سیگنال ارز دیجیتال می تواند تا حد بسیار زیادی از ریسک سرمایه گذاری در این بازار بکاهد.

 

پس اگر قصد دارید در این بازار پر سود و پر رونق سرمایه گذاری کنید حتما مخصوصا در ابتدای کار از سیگنال ارز دیجیتال استفاده کنید. 

 

با استفاده از این سیگنال ها می توانید مانند افراد حرفه ای سود به دست آورید و از سرمایه گذاری خود نهایت لذت را ببرید. 

 

برای استفاده از سیگنال های ارز دیجیتال در کانال های خصوصی که مخصوص این کار هستند عضو شده و به سیگنال ده ها ارز دسترسی پیدا می کنید و می توانید در هر زمان که می خواهید ارز را که سود بیشتری برای شما به همراه دارد را انتخاب کرده و بر روی آن سرمایه گذاری کنید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۹۸ ، ۱۲:۳۶
postei postei