خودرو اقساطی

خرید خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت،خرید خودرو اقساطی سایپا،فروش اقساطی خودرو ایران خودرو،فروش اقساطی خودرو سایپا

خودرو اقساطی

خرید خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت،خرید خودرو اقساطی سایپا،فروش اقساطی خودرو ایران خودرو،فروش اقساطی خودرو سایپا

استعلام لازم قبل خرید ویلا در کردزار

يكشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۵۲ ب.ظ

 

استعلام لازم قبل خرید ویلا در کردزار


پس از اینکه خیالتان راحت شد که زمین دارای کاربری مسکونی است، نوبت به مراحل گرفتن مجوز های قانونی برای ساخت و ساز ویلا یا شهرک ها می رسد. 

اولین کار بابت مجوز ویلا در کردزار با فدک ملک پروانه ساخت می باشد. منظور این است که قبل از اقدام ساخت و ساز ویلا در شهریار باید ابتدا پروانه ساخت از طریق سازمان متولی که در آن منطقه است اقدام شود. 

علت اینکه باید کد رهگیری برای خریداری زمین یا ویلا در کردزار گرفت، چیست؟ 

وقتی خریدار و فروشنده از سلامت قرارداد اطمینان پیدا و مبایعه نامه را امضا کردند. نوبت به این می رسد که طرفین می بایست با هم به دهیاری یا شورای آن منطقه رفته و تاییدیه سلامت و مالکیت را از دهیار آن منطقه خواستار باشند. 

مشاور املاک  fadakmelk      در شهریار است، می تواند این مراحل را به صورت قانونی از پیش رویتان بردارد و کار را برایتان راحت تر کند. با فدک ملک بهترین ها پیش روی شما است.

در هر مشاور املاکی که قرارداد بسته می شود آن املاکی موظف است کد رهگیری ملک را آماده کرده و در اختیار مالک جدید ملک قرار دهد.

کد رهگیری از چه مواردی تشکیل شده؟

می توان گفت شامل: کدپستی، پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک و بقیه مشخصات ثبتی ملک می باشد. اگر داخل ملکی ویلا وجود داشته باشد، در قسمت توضیحات بایستی متراژ و نوع ساخت ویلا نیز ذکر شود.

این نکته را بهتر است بدانید که فقط املاکی که دارای پروانه املاک هستند می توانند کد رهگیری برای معاملات بگیرند در غیر این صورت امکانی وجود ندارد.

با این گفته ها می دانید که برای اینکه خرید خوبی داشته باشید و قبل از اینکه ویلا در کردزار بخرید حتم? باید به این موارد توجه کنید. فروشندگان ویلا نیز می بایست از این امر استقبال کنند.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۹
postei postei

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی