خودرو اقساطی

خرید خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت،خرید خودرو اقساطی سایپا،فروش اقساطی خودرو ایران خودرو،فروش اقساطی خودرو سایپا

خودرو اقساطی

خرید خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت،خرید خودرو اقساطی سایپا،فروش اقساطی خودرو ایران خودرو،فروش اقساطی خودرو سایپا

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

موسسه حرف آخر پایانی است بر عصر تحجر در آموزش کنکور ، دی وی دی های حرف اخر سبک جدیدی از آموزش کنکور را پایه گذاری کرده اند ، به منظور شهودی کردن مطالب به منظور ذخیره این مطالب در نیمکره راست مغز داوطلبان کنکور کلیه دروس را به صورت انیمیشن تدریس می شود. در محصولات حرف آخر به جای ارائه حجم زیادی از فرمول‌ها و تکنیک ها تنها با یک الگو ، طیف وسیعی از سوالات کنکور حل می شود . موسسه حرف آخر اولین مجموعه و در حال حاضر تنها مجموعه ای در ایران است که با تیم تصویرسازی با تکنولوژی انیمیشن فیلم های آموزشی دبیرستان و کنکور را در قالب دی وی دی های آموزشی ارائه می کند.
اما چه چیزی دی وی دی های حرف آخر را از بقیه موسسات متمایز کرده است ؟ استفاده از الگو در آموزش یعنی به جای اینکه برای پاسخگویی به هر سوال یک تکنیک یاد بگیرید ما برای هر نوع سوال به شما الگو یاد می دهیم و این باعث می شود اگر سر جلسه کنکور شما نوع جدیدی از سوال ببینید بدون استرس به حل آن مشغول شوید . استفاده از الگو چه مزایایی دارد؟ کاهش زمان یادگیری کل مباحث کنکور، از یک سال به کمتر از چهار ماه , چون آموزش تعداد کمی الگو مسلماً وقت کمتری می طلبد تا آموزش انبوهی از تکنیک­ها . همین مسئله باعث می شود که شما با حرف اخر زمان زیادی برای دوره کردن و افزایش تسلط بر محتوای درسی و تست زنی داشته باشید.

سایت حرف آخر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۷ ، ۲۲:۳۵
postei postei

بدون استاد ، بدون کلاس ، فقط با روزی سی دقیقه صرف وقت با اپلیکیشن انگلیش X3 در هر جایی که هستید زبان انگلیسی را همانند زبان مادری صحبت کنید ، قویترین روش آموزش زبان در ایران 
از الفبا تا مکالمه حرفه ای 
شامل دوره های مبتدی ، متوسطه ، پیشرفته و حرفه ای 
در مدت زمان 173 روز انگلیسی را کامل صحبت کنید 
تقویت هر چهار مهارت صحبت کردن ، شنیدن ، نوشتن و خواندن 
تست تلفظ و تصحیح لهجه آمریکایی
یکبار برای همیشه انگلیسی صحبت کنید
دانلود رایگان اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی : yon.ir/endl
وب سایت : www.EnglishX3.com
تلفن مشاوره و پشتیبانی : 09195888549

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۲۷
postei postei