خودرو اقساطی

خرید خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت،خرید خودرو اقساطی سایپا،فروش اقساطی خودرو ایران خودرو،فروش اقساطی خودرو سایپا

خودرو اقساطی

خرید خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت،خرید خودرو اقساطی سایپا،فروش اقساطی خودرو ایران خودرو،فروش اقساطی خودرو سایپا

چقدر با ایمنی و استانداردهای لازم در یونیت دندانپزشکی آشنا هستید؟

برای خرید یونیت دندانپزشکی توجه به اینکه باید چه نکات ایمنی و استاندارهای در آن رعایت شده باشد شما را  از دردسرهای بعدی خلاص می‌کند. اینکه یک مشاوره مناسب با نیازهایتان دریافت کرده باشید، که در قابیلت‌های یونیت اغراق نکرده باشند، یونیت دندانپزشکی که می‌خرید اصل باشد، مناسب نیازهای شما باشد، استاندارد و ایمنی‌های لازم را داشته باشد، ارائه خدمات پس فروش سریع و به موقع باشد و شرکت فروشنده به تمام اصول و قول‌هایی که به شما موقع خرید داده پایبند باشد و عمل به همه این موارد، برمی‌گردد به اینکه چه شرکتی را برای خرید یونیت دندانپزشکی انتخاب کرده‌اید.

 باید بیش از آنکه روی ویژگی‌های یونیت و ایمنی آن توجه کنید به اینکه از چه کسی یونیت را خریداری می‌کنید دقت کنید. اگر شما فقط از تامین‌کننده مطمئن باشید، به جای شما تمام مسائل را در نظر خواهد گرفت و با خیال راحت می‌توانید به آنها اعتماد کنید.

اغلب یونیت‌ها دارای ضمانت نامه ۵ ساله هستند، در حالی که صندلی‌های بازسازی شده معمولا دارای ضمانت یک ساله هستند. گاهی اوقات گزینه‌هایی با ضمانت‌های طولانی‌تر نیز در بازار وجود دارد. اما نکته حائز اهمیت، ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی است که می‌تواند تاثیر بسزایی در تداوم کاری آن داشته باشد.

انتخاب تامین کننده مناسب برای خرید یونیت دندانپزشکی

تامین کنندگانی که نماینده یا تکنسین‌های ماهر را جهت پشتیبانی ارائه می‌دهند، معمولا گزینه‌های بهتری برای خرید خواهند بود. همچنین، ارائه به موقع خدمات و دسترسی آسان به قطعات نیز بسیار مهم است. ما شرکت‌های مختلفی را بررسی کردیم تا مجموعه‌ای را پیدا کنیم که غیر از ارائه یک یونیت خوب و حرفه‌ای، خدمات پس از فروش و تامین قطعات خوبی نیز داشته باشند و از میان تمام آنها دیدیم که شرکت سینا گستر پیشرفته چنین خدماتی را بطور حرفه‌ای ارائه می‌دهد بطوری که از کار کردن با آن‌ها لذت خواهید برد.

تصور کنید مشکلی برای یونیت دندانپزشکی شما پیش آمده است، اگر هنگام خرید در انتخاب تامین‌کننده دقت کرده باشید و شرکتی را انتخاب کرده باشید که پشتیبانی به موقع و حرفه‌ای ارائه می‌دهد، قطعاً در کار شما وقفه ایجاد نخواهد شد. همچنین ارائه خدمات به موقع، رضایت بیماران شما را نیز در پی خواهد داشت و نشان می‌دهد شما چقدر برای وقت آن‌ها ارزش قائلید.

 

 با توجه به تحریم‌ها به این نکته حتما دقت کنید که شرکت تامین‌کننده تجهیزات بتواند قطعات یونیت شما را تا مدت‌های طولانی تامین کند تا دچار مشکل نشوید.

 

اهمیت انتخاب یک شرکت مطمئن و حرفه‌ای

برای خرید یونیت دندانپزشکی، تامین کنندگانی را انتخاب کنید که به طور خاص تجهیزات دندانپزشکی را بفروشند. از این طریق می‌توانید خیلی راحت‌تر یونیت دلخواه خود را که با سلیقه و بودجه شما نیز مطابقت دارد، خریداری کنید. به این صورت هم انتخاب‌های بیشتری دارید و هم مشاوره و خدمات حرفه‌ای‌تری دریافت خواهید کرد.

 

استارنداردهای الکتریکی یونیت دندانپزشکی

در هنگام خرید بایستی استانداردها و نکات ایمنی را مد نظر قرار دهید. از لحاظ الکترونیکی، یونیت باید تمامی استانداردهای مورد نظر را رعایت کند. ولتاژ برقی که در یونیت به کار می‌رود نباید از ۲۴ ولت بیشتر باشد و وجود سیستم ارت (اتصال به زمین) در دستگاه ضروری است. به علاوه، یونیت باید دارای سیستم توقف اضطراری نیز باشد تا در مواقع پیش بینی نشده و خارج از کنترل، بتوان بلافاصله دستگاه را خاموش کرد و تا مسیر تمامی ورودی‌ها از جمله آب، هوا و خصوصا برق مسدود شود.

 

یکی دیگر از موارد ایمنی و استاندارد، سیستم توقف هنگام کار با ابزار و تجهیزات دندانپزشکی است؛ بدین صورت که در طول مدت زمانی که دندانپزشک مشغول مداوای بیمار است، صندلی از مدار خارج شود تا امکان هرگونه حرکت ناخواسته‌ای از بین برود و بدین ترتیب ایمنی بیمار و پزشک تامین شود. قبل از خرید یونیت دندانپزشکی، حتما از سالم و استاندارد بودن سیستم لوله‌کشی و ورودی‌های یونیت نیز اطمینان حاصل کنید. مشاورین شرکت سینا گستر پیشرفته می‌توانند در خرید یونیت دندانپزشکی با استاندارهای کامل به شما کمک کنند.

 

الزامات فنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

در زیر تعدادی از الزامات فنی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بمنظور ارتقا کیفیت یونیت‌های دندانپزشکی تدوین شده است:

1- موقعیت یونیت دندانپزشکی از سه محل کنسول دندانپزشک و دستیار کنترل قابل تنظیم بوده ولی یونیت دندانپزشکی از دو محل کنسول دندانپزشک و دستیار قابل کنترل باشد. کنترل ساکشن تنها از محل کنسول دستیار دندانپزشک صورت می‌گیرد،

2- ساکشن یونیت باید ظرف مدت یک سال موتوریزه شود و ساکشن آبی تنها به عنوان یک آپشن ارائه گردد،

3- روکش صندلی قابل شستشو، ضدعفونی کردن، خشک شدن به موقع و بدون تغییر در ماهیت، کیفیت رنگ و ترجیحا بدون درز و غیرقابل اشتعال باشد،

4- هوای ورودی یونیت دندانپزشکی باید عاری از رطوبت و روغن باشد،

5- قطعات اولیه در تماس با بیمار و دندانپزشک در دستگاه‌های یونیت و صندلی دندانپزشکی می‌بایست دارای تاییدیه کیفی بین‌المللی و یا دارای ضمانت کافی در طول عمر مفید دستگاه یونیت و صندلی دندانپزشکی باشد،

6- استحکام ساختار و تجهیزات دندانپزشکی علاوه بر خوداظهاری سازنده مبنی بر تطابق الزامات اساسی این اداره کل، می‌بایست نتیجه مثبت آزمون‌های کنترل کیفی بررسی نهایی در مراکز معتبر این اداره کل ارائه گردد،

7- ضرورت تضمین عدم برگشت آب به داخل مجاری سیستم اینسترومنت‌ ها بعد از اتمام فعالیت آن‌ها ضروری است،

8- یونیت دندانپزشکی باید قابلیت ارتقا به تازه‌های تکنولوژی روز و الزامات ابلاغی وزارت بهداشت را داشته باشد،

9- مجهز به سیستم تزریق مواد ضدعفونی مجاز بوده و دارای مخزن آب بهداشتی به تمام مجاری آب داخل یونیت و اینسترومنت ‌ها باشد،

10- ضرورت استفاده از سیستم سختی گیر آب، به محل ورودی آب یونیت دندانپزشکی،

11- کراشوار باید از جنسی باشد که در اثر شستشو با مواد شوینده و ضدعفونی کننده ماهیت رنگ و سطح آن غیرقابل تغییر باشد (عدم خوردگی، غیرقابل نفوذ به میکروب و مواد آلاینده) و ترجیحا قابل اتوکلاو باشد.

با توجه به تمامی موارد و بایدها و نبایدهایی که در بالا به آن اشاره کردیم به اهیمت یک انتخاب خوب و مناسب پی می‌بریم. ما این مقاله را به این منظور آماده کردیم که بتواند راهنمای خوبی برای خرید و همینطور استفاده از خدمات شرکت ارائه دهنده باشد. طبق بررسی ها و جستجوهایی که انجام دادیم از میان تمام شرکت‌هایی که می‌توانید برای خرید یونیت دندانپزشکی به آنها اعتماد کنید با شرکت سینا گستر پیشرفته آشنا شدیم که خدمات خوبی چه از لحاظ پشتیبانی و تامین و تجهیز قطعات ارائه می‌دهد. می‌توانید برای خرید یونیت دندانپزشکی با مشاوران سیناگستر پیشرفته تماس بگیرید و از قیمت یونیت دندانپزشکی هم به این طریق اطلاع حاصل کنید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۳
postei postei

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی