خودرو اقساطی

خرید خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت،خرید خودرو اقساطی سایپا،فروش اقساطی خودرو ایران خودرو،فروش اقساطی خودرو سایپا

خودرو اقساطی

خرید خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت،خرید خودرو اقساطی سایپا،فروش اقساطی خودرو ایران خودرو،فروش اقساطی خودرو سایپا

۵ مطلب در بهمن ۱۳۹۸ ثبت شده است

 

اگر به دنبال خدمات تعمیر پکیج در تهران هستید. درست آمدید.ارائه خدمات تخصصی با تعرفه تعمیرات پکیج تهران و برا اساس نرخ اتحادیه تعمیر پکیج در تهران. خدمات رسانی به تمام مناطق تهران با خدمات تعمیر پکیج شبانه روزی در تهران بزرگ. ارائه خدمات پکیج تمامی برندها: خدمات تعمیر پکیج ایران رادیاتور تهران و تخصصی ترین خدمات تعمیر پکیج ایرفو در تهران و سایر برندها با تعرفه تعمیرات پکیج 98 با تعمیرکاران

خدمات پکیج در تهران

استفاده از پکیج های دیواری در خیلی از خانه ها متداول شده است. خیلی راحت با نصب پکیج دیواری میتوان یک سیستم گرمایشی خیلی خوبی در خانه داشت. که مزایای پکیج های دیواری موجب شده است. خیلی از افراد از پکیج برای گرمایش ساختمان خود استفاده می‌کنند.

 البته پکیجهای دیواری با داشتن مزایای خیلی زیاد، مشکلات و معایبی نیز دارند. که خرابی پکیج می باشد. که در این صورت باید به دنبال یک تعمیر کار پکیج باشید. و بتوانید به خدمات تعمیرات پکیج دیواری تضمینی پیدا کنید.

 با توجه به گسترش استفاده از خدمات اینترنتی، پیدا کردن تعمیرکار پکیج کار آسانی هست.

 کافیست شما در اینترنت تعمیر کار پکیج و یا خدمات تعمیر پکیج دیواری را سرچ کنید. با انبوهی از خدمات تعمیر پکیج آنلاین روبرو خواهد شد. که می‌توانید خدمات مورد نظر خود را از بین نتایج گوگل انتخاب کنید.

 برای پیدا کردن سایت تعمیرکاران پکیج یا تعمیرکار پکیج سیار، این طریق می توانید یک تعمیرکار مجرب و ماهر پیدا کنید.

 مزایای خدمات تعمیر پکیج آنلاین

 نیازی نیست به دنبال نمایندگی تعمیر پکیج باشید. یا به صورت حضوری مراجعه کنید.

 به راحتی می توانید با یک جستجوی ساده در رابطه با پکیج خود اطلاعات کسب کنید.

 میتوانید با جستجوی عیب یابی پکیج دیواری، نکات خیلی مهم و کاربردی پیدا کنید. و با توجه به راهنمای تعمیر پکیج دیواری بتوانید عیب یابی پکیج خود را انجام بدهید.

 برخی از مشکلات پکیج را که ساده هستند. می توانید با استفاده از دفترچه راهنمای پکیج و یا pdf آموزش تعمیرات پکیج و یا با استفاده از خدمات آنلاین راهنمای تعمیرات پکیج های دیواری پیدا کنید.

 البته باید حواستان باشد که برخی از خرابی‌های پکیج به مشکلات پکیج که خیلی جدی هستند. را حتماً به یک تعمیر کار پکیج بسپارید. تعمیر کار غیرماهر می ‌تواند موجب وارد شدن خسارت و خرابی بیشتر به پکیج گردد.

 خدمات تعمیرکاران پکیج

 تعمیر کار پکیج خدمات مختلفی را انجام می دهد. از جمله خدمات زیر:

  • خدمات هواگیری سیستم پکیج
  • خدمات عیب یابی پکیج دیواری
  • خدمات تنظیم پکیج دیواری
  • خدمات نصب و راه اندازی کردن پکیج ها
  • رفع عیب پکیج دیواری
  • رسوب زدایی پکیج دیواری
  • و غیره

 پکیج های دیواری مشکلات مختلفی می گردند.

برخی از متداول ترین مشکلات و خرابی های پکیج های دیواری عبارتند از موارد زیر:

  • پکیج روشن نمیشود.
  • پکیج گرم نمی شود.
  • از اتصالات مدار گرمایش پکیج آب چکه می ‌کند.
  • پکیج سر و صدای غیر عادی دارد
  • پکیج نیاز به هواگیری دارد
  • و سایر مشکلات و خرابی های پکیج

 

اهمیت سرویس کردن پکیج

 چرا باید بچه ها را سرویس کنید؟

 آیا لازم است هر سال سرویس پکیج دیواری را انجام بدهید؟

 خب. پکیج ها مثل هر دستگاه دیگری نیاز به یک سری کارها جهت نگهداری پکیج دارد. چونکه؛

 به مرور زمان در دستگاه پکیج رسوبات آب ته نشین میشود.

 احتمال نفوذ هوا به داخل مدار گرمایش پکیج وجود دارد.

 ممکن است به همراه آب، ذرات ریز وارد دستگاه شود.

 ممکن است برخی از قطعات پکیج دچار فرسایش وخرابی گردد.

که همه این موارد یک دفعه اتفاق نمی‌افتد. به مرور زمان یک قطعه پکیج فرسوده می شود. و یا وجود یک مشکل به مرور زمان تبدیل به یک خرابی می گردد.

 به همین خاطر اگر شما به صورت منظم و فصلی سرویس پکیج رو انجام بدهید. مشکلات پکیج در ابتدا و قبل از تبدیل شدن به خرابی، برطرف می گردند.

 به همین جهت شما نیز نیاز نخواهد بود هزینه تعمیرات پکیج پرداخت نمایید.

 توجه داشته باشید که از روی برخی از کدهای خطای پکیج نیز می توانید مشکلات پکیج را شناسایی کنید. و سریع جهت رفع این مشکل اقدام کنید.

 

http://www.bamintahvie.com/category/heating/%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%B4%D9%88%D9%81%D8%A7%DA%98-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B2%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ بهمن ۹۸ ، ۱۱:۵۹
postei postei

راهنمای خرید چای ساز بوش از نمایندگی بوش

ما در اینجا با بررسی شباهت ها و تفاوت های مدل های چای ساز بوش سعی داریم تا به شما در انتخاب یکی از مدل های مناسب از بهترین مارک چای ساز کمک کنیم. در ابتدا اشاره می کنیم به کلیتی از مدل های چای ساز. حتماً می دانید که چای سازها در دنیا به دو صورت کلی تولید می شود:

 

  • چای ساز هایی که کتری و قوری آن بر روی هم قرار دارند که به ‌اصطلاح آن ها را دم آور می گویند.
  • چای سازهایی که کتری و قوری آن جدا از هم قرار بر روی یک صفحه قرار می گیرد که به‌اصطلاح آن را چای ساز استندی می گویند.

 

مزیت و معایب مدل های ذکرشده دم آور و یا استندی

چای ساز دم آور:

همان طور که گفتیم این مدل از چای ساز ها دارای طراحی ای می باشند که قوری بر روی کتری قرار می گیرد و چای با بخارات آب جوش دم خواهد کشید. این نحوه از دم کردن چای از اصولی ترین روش هایی است که همواره مورد استفاده قرار می گیرد چراکه عطر و طمع چای را باکیفیتی بی نظیر تأمین خواهد کرد همانطور که همیشه نوشیدن چای در میان ما ایرانیان با استفاده از سماور یا کتری، قوری های روی اجاق بوده است. پس می توانیم این مدل از چای ساز را به همین دلیل در دسته پرطرفدارترین و بهترین های چای ساز قرار دهیم.

 

چای ساز استندی:

این مدل از چای ساز استندی که به صورت افقی قوری و چای ساز کنار هم قرار می گیرد نیز از طراحی های مدلی از چای ساز است که برخی از افراد بنا به سلیقه خود این مدل را انتخاب می نمایند اما مواردی در این چای ساز استندی وجود دارد که توجه به آن حائز اهمیت است چراکه شما می توانید این ویژگی ها را تا حدی از معایب آن نیز بدانید. چای در قوری این مدل از چای ساز ها دیگر با بخار آب دم نمی کشد و المنتی که قوری بر روی آن قرار دارد این کار را انجام خواهد داد که بدون اغراق می توان گفت که نمی تواند کیفیتی کاملاً یکسان با دم کشیدن چای با بخار آب را داشته باشد و کاملاً مشهود می توانید شاهد تفاوت کیفیتی آن با دم کشیدن چای با بخارآب باشید. در مدل های تایمری، پس از دم کشیدن چای، المنت زیر قوری به منظور نجوشیدن چای خاموش می گردد اما سرد شدن چای در قوری مورد دیگری است که به همراه خواهد داشت اما در مدل های دم آور بخار آب در حالت گرم کننده می تواند تعدیل نجوشیدن چای و همچنین گرم نگه داشتن آن را به راحتی کنترل کند. این موارد و جای گیری متفاوت این مدل با مدل چای ساز روی هم دم آور می تواند گزینه هایی باشد که توجه به آن خالی از لطف نیست.

در قسمت بالا درباره چای سازهای موجود صحبت کردیم و به واضح می توان گفت که چای سازهای روی هم ارجحیت بیشتری به نسبت مدل های استندی دارد؛ کیفیت مناسب چای یا دم نوش خوشمزه با مدل های چای ساز روی هم به مراتب بالاتر از مدل های استندی می باشد. برند لوازم خانگی بوش که از بهترین مارک تولیدکننده چای ساز نیز می باشد، چای سازهای خود را در مدل های روی هم و یا دم آور تولید کرده است و به دلیل معایب موجود در مدل های استندی از تولید آن ها دوری کرده. در ادامه با بررسی مدل های چای ساز بوش همراه ما باشید.

مشخصات مشابه چای ساز های بوش

در مدل های گوناگون چای ساز بوش خصوصیاتی مشابه در طراحی و کارایی وجود دارد که شاید از دید بسیاری دور باشد و یا آن را تا حدی یک ویژگی جزئی بنامیم اما تمامی این نکات در کنار هم تضمین کننده کیفیت چای دم شده شما و سهولت استفاده از این دستگاه پرکاربرد می باشد.

توان مصرفی:

در ابتدا به توان مصرفی چای ساز بوش اشاره می کنیم چراکه باوجود اندک تفاوت وات بین آن ها می توانیم به جرئت بگوییم که این میزان اختلاف توانی، هیچ تفاوتی در نوع کیفیت عملکرد و قدرت دستگاه چای ساز ندارد. چای ساز بوش دارای قدرت 1785 و 1800 وات است که این تفاوت تنها تا میزان فوق العاده اندک در زمان جوش آوردن آب تأثیر در چای ساز تأثیر داد و این تفاوت تا جایی اندک می باشد که باید بگوییم بهتر است توان مصرفی چای سازهای بوش را در دسته شباهت های این دستگاه ها قرار دهیم. لازم به ذکر است که برند بوش، چای ساز های خود را با وات کاملاً استاندارد تولید کرده است پس لازم نیست این مورد چیزی در انتخاب ذهنی شما باشد.

خاموشی خودکار (AutoOff) و سیستم محافظ در برابر بدون آب کار کردن:

مشکلی که همیشه در هر منزلی بوده، استرس امنیت یک خانه در هنگام ترک آن بوده است. خامش کردن گاز در کتری قوری های قدیمی یا مدل های چای ساز که خاموش نمی شوند… چای ساز بوش در تمامی مدل های خود این مشکل و نگرانی را حل کرده تا علاوه بر جلوگیری از لطمه احتمالی به خود دستگاه، امنیت کلی شما را در منزل حفظ کند. دیگر لازم نیست با خرید چای ساز بوش برای منزل خود، نگران این مورد باشید چراکه چای ساز های این برند در هنگام اتمام آب دستگاه به صورت خودکار خامش خواهد شد.

عملکرد گرم نگه ‌دارنده خودکار:

چای سازهای بوش پس از به جوش آمدن آب درون کتری به صورت خودکار بر روی حالت گرم نگه‌دارنده قرار می گیرد در این حالت آب درون کتری گرم خواهد ماند و به صورت کاملاً ملایم بخارات آب، محتوی قوری را گرم نگه خواهد داشت تا جایی که اصطلاحاً چای به جوش نیاید و باعث تغییر رنگ و طعم آن شود و در واقع می توانید در این مدل از چای سازهای بوش مدت زمانی طولانی تری را برای نوشیدن چایی باکیفیت در اختیار داشته باشید.

پایه 360 درجه:

در مدل های گوناگون با داشتن پایه ای 360 درجه این امکان را به شما می دهد تا کتری آن را به هر جهتی که راه دستتان هست بر روی پایه اش قرار دهید. این امکان سهولت کار را برای افرادی که چپ دست یا راست دست هستند آسان خواهد کرد و دیگر سمت قرار دادن یا دست راست یا چپ بودن اهمیتی نخواهد داشت.

فیلتر رسوب گیر و صافی استیل قوری:

کاملاً بدیهی است که حتی اگر شما از آب تسویه شده استفاده کنید تا میزانی رسوبات شناور درون آب به جوش آمده وجود داشته باشد، فیلتر رسوب گیر در چای ساز بوش امکان داشتن آب جوشی هر چه باکیفیت و شفاف تر را برای شما مهیا خواهد کرد و شما به راحتی می توانید هر چندی یکبار این فیلتر را به راحتی بشویید. قوری ها در چای ساز بوش نیز دارای صافی برای فیلتر کردن تفاله چای می باشد.

محفظه جمع آوری سیم، نوع المنت مدل های چای ساز بوش نیز از دیگر شباهت های موجود در این دستگاه پرکاربرد است. در ادامه به شما پیشنهاد می کنیم از طریق این لینک مطلب « معرفی انواع چای ساز و نکات مهم برای خرید چای ساز بوش» را دنبال کنید مطمئن باشید با داشتن اطلاعات بیشتر می توانید انتخاب بهتر و مطمئن تری داشته باشید.

تفاوت های مدل های چای ساز بوش

چای ساز بوش در مدل های گوناگون خود دارای برخی تفاوت ها است که شما می توانید بر اساس آن ها مدل مورد نظرتان را انتخاب نمایید. پیش از هر چیز به راحتی بگوییم که تفاوت های ذکرشده در ادامه آن‌قدر تفاوت جدی ای نیستند که بخواهد در انتخاب مدل شما را دچار مشکل کند و تنها چیزی که در اولویت تفاوت می باشد نوع طراحی و شکل ظاهری آن ها و رنگ چای ساز بوش است اما ما در ادامه تمامی تفاوت های مدل های چای ساز را در این برند همراه با شما بررسی خواهیم کرد.

جنس کتری:

در مجموع چای ساز های این برند دارای دو جنس از کتری می باشند: پلاستیک شفاف و استیل.

لازم به ذکر است که پلاستیک شفاف در مدل های چای ساز بوش کاملاً با مواد محافظ سلامت تولیدشده است و به هیچ عنوان آب جوش دائمی در چای ساز با این جنس از پلاستیک تداخلی در تهدید سلامت یا طول عمر این دستگاه نخواهد داشت. پس به شما پیشنهاد می کنیم با خیالی راحت بین مدل های کتری از جنس پلاستیک و استیل تصمیم بگیرید و مدلی را که مناسب برای طراحی آشپزخانه تان هست را انتخاب کنید.

جنس قوری:

قوری های چای ساز بوش از جنس استیل و یا شیشه (پیرکس) درست شده اند. جنس قوری استیل در مدلی که با کتری استیل آن ست شده است ظاهری لوکس دارد و شما می توانید باز هم بر اساس سلیقه و ست خود در میان این دو مدل انتخاب نمایید.

نشانگر میزان آب:

در مدل هایی از چای ساز بوش که از جنس پلاستیک شفاف هستند شما می توانید به راحتی میزان آب را درون کتری ببینید اما مسلماً در مدل های کتری استیل این قابلیت وجود ندارد و شیاری نیز برای آن ها ایجاد نشده اند چراکه لازم است به این مورد توجه فرمایید که خاموشی خودکار و قابلیت های ایمنی موجود، دست طراحان را در ایجاد ظاهری آراسته تر و ساده تر باز گذاشته است و به منظور رقم زدن ظاهری یک پارچه تر برخی از مدل های چای ساز بوش این قابلیت را به همراه ندارد.

ظرفیت قوری و کتری:

در کل می توان گفت که چای ساز در این مارک، ظرفیت قوری آن ها 0.7 یا 0.8 لیتر و ظرفیت کتری آن ها 2 یا 1.7 لیتر است و همانطور که مشخص است در ظرفیت موجود، تفاوت بسیار اندکی وجود دارد.

 

بررسی مدل های چای ساز بوش

هر آنچه درباره تفاوت کلی موجود در مدل های چای ساز بوش لازم بود را برای شما مطرح نمودیم و در ادامه با بررسی یک به یک مدل ها با شما خواهیم بود، توجه فرمایید که با کلیک بر روی مدل هر چای ساز می توانید مشخصات، تصاویر و حتی فیلم آن ها را در فروشگاه اینترنتی 20 بخر مشاهده فرمایید و یا با قرار دادن همه مدل ها در جدول مقایسه، خریدی هر چه راحت تر را برای خود رقم بزنید.

 

چای ساز بوش مدل TTA5883

چای ساز بوش مدل TTA5883 در این مدل از تولیدات خود با ست کردن جنس استیل قوری و کتری، دیزاینی فوق العاده جذاب را برای بسیاری از سلیقه ها رقم زده است و از آنجایی که جنس استیل دارای قابلیت ست کردن با تمامی دیزاین های متفاوت فضاها می باشد این مدل یکی از پرطرفدارترین ها در چای سازهای موجود می باشد.همانطور که گفتیم جنس کتری و قوری این مدل از چای ساز بوش، استیل می باشد که ظرفیت کتری در این مدل 1.7 لیتر و قوری آن معادل 0.8 لیتر است.

چای ساز بوش مدل TTA5603

این مدل از چای ساز بوش دقیقاً مدلی مشابه از چای ساز TTA5603 می باشد که با یک تفاوت در جنس قوری آن تولیدشده است. دستگاه چای ساز بوش TTA5603 دارای قوری شیشه ای است که شما می توانید بر اساس نوع سلیقه خود یکی از مدل های مشابه با کتری استیل را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که مواردی که در قسمت تشابه چای سازهای بوش گفتیم نیز در این مدل ها نیز صدق می کند پس اگر می خواهید چای سازی با این استایل طراحی و کتری استیل را انتخاب کنید تنها کافی است به تفاوت قوری استیل و شیشه ای آن ها توجه فرمایید.

 

چای ساز بوش مدل TTA2201

چای ساز بوش روی هم این مدل دارای کتری شفافی از جنس پلاستیک است و همانطور که اشاره نمودیم این نوع از پلاستیک با در نظر گرفتن ارتباط کامل و دائمی آن با آب جوش تولید شده است و از بابت سلامتی و طول عمر دستگاه نیازی به هیچ نگرانی ای نخواهد بود. توجه داشته باشید که این مدل سال های است که در صدر پرفروش ترین های دنیا می باشد. چای ساز بوش مدل TTA2201  به رنگ سفید و دارای قوری از جنس پیرکس یا همان شیشه ای است. ظرفیت کتری این مدل 2 لیتر و قوری ای معادل 0.7 لیتر ظرفیت دارد و شما می توانید آن را به راحتی با ست آشپزخانه سفید، استیل و بسیاری از رنگ های دیگر ست نمایید.

چای ساز بوش مدل TTA2010

چای ساز مدل TTA2010 بوش نیز همانند مدل روی هم TTA2010 می باشد اما اگر در دسته افرادی هستید که ست آشپزخانه ای با رنگ شاد و روشن دارید، رنگ قرمز بسیار زیبای این مدل می تواند زیبا بخشی هر چه بیشتر برای فضای شما داشته باشد. لازم به ذکر است که لوازم برقی کوچک قرمز رنگ در بند بوش نیز می تواند مکمل رنگ زیبای این مدل باشد اگرچه تضاد رنگی زیبای آن در کنار سفید، استیل و حتی مشکی باب سلیقه بسیاری ا خریداران است.

منبع: تکناز

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ بهمن ۹۸ ، ۱۱:۰۶
postei postei

5  قدم‌ موثر‌ برای تولید‌ محتوا در‌ اینستاگرام‌ در‌ سال‌ 2020

 

گروه کسب و کارشاید نیازی نباشد بگوییم این روزها توسعه شبکه‌های مجازی و کسب و کارهای اینترنتی به حدی رسیده است که دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات، به جایگزینی قدرتمند برای عصر صنعت تبدیل شده است تا جایی که تولید محتوا در اینستاگرام این روزها مورد توجه بسیاری از صاحبان برندهای تجاری قرار گرفته است.
در عصر حاضر به دلیل شرایط و ویژگی‌هایی که شبکه‌های مجازی به خصوص اینستاگرام برای کسب و کارها ایجاد کرده اند، عموما شرکت‌های تجاری قدیمی نیز راهی به سوی این فضا برای خود ترسیم کرده اند و قدمی در مسیر به روز رسانی کسب و کار خود برداشته اند و به سمت تولید محتوا در اینستاگرام رفته اند.
کافی است سری به اینستاگرام بزنید و پیج‌های کاری را جست و جو کنید؛ آن وقت است که می‌بینید در هر حوزه ای از فضای اقتصادی کشور، کسب و کاری اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی راه اندازی شده است و پیجی برای برند سازی و جذب مشتری، فعالیت می‌کند.

با دنیای تولید محتوا آشنا شوید
شاید برایتان عجیب باشد که بگوییم این روزها نانوایی‌ها هم برای خود پیج دارند و در اینستاگرام فعالیت می‌کنند. با توجه به موارد گفته شده این سوال همواره مطرح است که فعالیت در اینستاگرام چگونه است و چطور می‌توان به موفقیت در این دنیای بی حد و حصر دست یافت؟
باید بگوییم این روزها تولید محتوا در موفقیت کسب و کارها حرف اول را می‌زند. این که شما بدانید مخاطبتان کیست، چه نیازهایی دارد و با چه شرایطی به پیج اینستاگرام شما سر می‌زند، نقطه ای است که می‌تواند زمینه رشد کسب و کارتان را فراهم سازد. در واقع شما با پاسخ به این سوالات می‌توانید محتوایی ارزشمند، مخاطب پسند و جذاب تولید کنید و سبب شوید کاربران به سمتتان جذب شوند.
جذب مخاطب با این روش به معنی ایجاد اعتماد و همچنین برند سازی است که سبب می‌شود کاربران بیش از آن که تنها یک نظاره گر صرف باشند، به مشتری وفادار شما تبدیل شوند و نیازهای خود را از طریق پیج کاری شما بر طرف نمایند.

تولید محتوا در اینستاگرام
حتما برایتان جالب است که بدانید پیج‌های اینستاگرامی این روزها به درآمدهایی چند ده میلیونی در ماه دست میابند و مشتریان بسیاری برای خود جذب می‌کنند. آنها با شناخت مخاطب، اهمیت به نیاز وی و همچنین تولید محتوای ارزشمند، سعی در جلب اطمینان کاربران داشته و ارتباطی ارزشمند با آنها برقرار می‌سازند.
در ادامه موارد فوق باید بگوییم تولید محتوا در اینستاگرام، بایدها و نبایدهای بسیاری دارد که اگر به آنها توجه نکنید، قطعا با مشکل رو به رو می‌شوید و نمی توانید کاربران خود را جذب نمایید. نمونه‌هایی از این موارد عبارتند از:

•    هشتگ گذاری
شما می‌توانید با استفاده از هشتگ، 13 درصد بیشتر از حالت عادی، مخاطبان را به سمت پست‌های خود جذب کنید و خود را به آنها معرفی نمایید. در واقع هشتگ گذاری راهی است که کمک می‌کند شما مخاطبان هدفتان را پیدا کنید و آنها را برای فالو کردن پیج و همچنین خرید از خود ترغیب نمایید.
توجه داشته باشید زدن هشتگ‌های غیر مرتبط و بیش از اندازه خیلی هم جذاب نیست و می‌تواند شما را از مسیر فعالیت خود دور کند. برای این کار بهتر است بین 5 الی 10 هشتگ مرتبط بابت هر پست استفاده نمایید.

•    کپشن نویسی
برای آن که بتوانید کپشنی تاثیرگذار بنویسید، باید اطلاعاتی منحصر به فرد ارائه کنید. در واقع شما میبایست یک راهنمایی، یک اطلاعات خاص، یک مزیت کسب و کار خود و مواردی از این دست را با شرایطی استثنایی ارائه کنید. در واقع منظورمان این است که اگر شما نتوانید اطلاعاتی خاص به مخاطب ارائه کنید و حرفی تازه بزنید، هیچ جذابیتی برای آنها نخواهید داشت.
به بیانی دیگر شما باید توجه کنید تولید محتوا در اینستاگرام با تولید محتوا در فضاهای دیگر متفاوت است. در واقع منظور این است که شما باید به نحوی با کاربر خود ارتباط برقرار کنید که با شما احساس راحتی کنند. به بیانی دیگر لحن خود را به شکلی تنظیم کنید که هم صمیمانه باشد و هم جذاب.

•    زمان درست پست گذاری
هدف شما برای تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟ احتمالا پاسختان آن است که شما می‌خواهید مخاطب به دست بیاورید. حال تصور کنید محتوای خود را زمانی ارائه دهید که مخاطبان شما آنلاین نباشند و پیامتان را نبینند، آن وقت تولید محتوای شما چه ارزشی دارد؟
باید بگوییم نکته ای که میبایست به آن توجه داشته باشید، آن است که محتوای خود را در زمانی درست منتشر نمایید. زمان درست یعنی زمانی که کاربران شما بیشترین حضورشان را در اینستاگرام دارند. به طور نمونه ساعاتی چون 9 و 10 شب ساعاتی است که عموما کاربران فعال هستند و پست کردن محتوا در این ساعت احتمال دیده شدن شما را بالا می‌برد.

•    استوری‌های جذاب
یکی از کارهایی که می‌توانید برای جذب بیشتر مخاطب انجام دهید آن است که از استوری‌های جذاب و خاص کمک بگیرید. استوری‌های ویژه می‌تواند سبب شود تا شما بتوانید سلایق مخاطبان خود را بیشتر بشناسید و بهتر برایشان محتوا تولید کنید.

•    طراحی پست
طراحی پست یک اقدام مهم در تولید محتوای اینستاگرام است. پست در اینستاگرام آنچنان ارزشمند است که گاه صاحبان کسب و کارها، ساعت‌ها برای این کار زمان می‌گذارند و برای بهبود کیفیت آن تلاش می‌کنند.
استفاده از تصاویر منحصر به فرد و جذاب با سایزهای استاندارد، ویرایش خاص تصاویر و استفاده از موضوعاتی ویژه، اتفاقات خاصی را برای شما رقم می‌زند و سبب می‌شود راحتتر بتوانید کاربران را به سمت خود جذب نمایید.

همراه با الوکانتنت
اگر علاقه مند به تولید محتوا در اینستاگرام هستید، ما می‌توانیم در شرکت الو کانتنت شما را یاری کنیم و با استفاده از استراتژی‌های منحصر به فرد و بهره گیری از متدهای جدید سال 2020، همراهتان باشیم.
باید بگوییم تولید محتوا در اینستاگرام، به شکل یک متد استثنایی پیش می‌روند تا جایی که می‌توان در خصوص نتیجه بخش بودن این متد، به شما تضمین دهیم. در واقع تیم الوکانتنت با استفاده از کارشناسان مجرب، بر آن است تا با استفاده از یک تقویم محتوایی غنی و پیروی از الگوریتم‌های اینستاگرام، محتوایی درخور و ارزشمند تولید نماید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ بهمن ۹۸ ، ۱۶:۰۱
postei postei

معرفی سایت بسپار

سایت بسپار در سال 1392 در زمینه صنعت ساختمان و با هدف تسهیل تبلیغات و بازاریابی اینترنتی و همچنین ایجاد روابط بین پیمانکاران و شرکتهای ساختمانی با مشتریان و مالکان املاک،در فضای مجازی، راه اندازی شد

این سایت در موضوعات تخصصی از جمله معماری  و دکوراسیون، مواد و مصالح ساختمانی، ماشین آلات ساختمانی، خدمات ساختمانی، ابزار و تجهیزات ساختمانی و ... معرف شرکتها و پیمانکاران می باشد

خدمات و سرویس های ویژه سایت بسپار

  • درج آگهی رایگان و ویژه
  • تبلیغات بنری
  • درج رپورتاژ آگهی و گزارش های خبری از شرکت و یا محصول شما ، در صفحه تازه های صنعت ساختمان
  • تبلیغ محصولاات و خدمات شما در شبکه های اجتماعی بسپار

چرا سایت بسپار؟

  • تخصصی بودن موضوع در صنعت ساختمان، می تواند در دسترسی سریع کاربران به کسب و کار شما را آسانتر  کند
  • پشتیبانی در سریعترین زمان ممکن در صورت نیاز
  • نعرفه های بسیار مناسب با توجه به تعرفه رقبا و همکاران
  • مشاوره رایگان به شما بصورت آنلاین در واتس اپ و اینستاگرام  برای درج مناسب آگهی
  • تخفیف های ویژه دوره ای

مزایای تبلیغات آنلاین

امروزه، اغلب مردم زمان بسیار زیادی را در محیط کار , منزل و یا در حین تفریح در برابر صفحات مانیتور کامپیوتر یا دستگاههای هوشمند مبایل و تبلت در حال استفاده از اینترنت می گذرانند. همچنان که شبکه های اجتماعی جایگزین دیدار های و ملاقات های رو در رو با دوستان می شود، و جستجو برای اطلاعات بصورت آنلاین بجای جستجو در کتاب ها تبدیل به چیزی عادی و روزمره شده است .

استفاده کنندگان از تبلیغات هم توانایی بالقوه بسیار زیادی برای بازاریابی و تبلیغات محصولات و خدمات مختلف در فضای آنلاین و اینترنت می بینند.

زمانی که از واژه تبلیغات اینترنتی استفاده می کنیم، این موضوع شامل موارد زیادی از جمله ایمیل مارکتینگ ، بنرهای تبلیغاتی، تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات در وب سایتها ، تبلیغات پاپ آپ و تبلیغات نوتیفکیشن می شود.

 

 

 

مزایای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی

1-      دسترسی گسترده

زمانی که صحبت از دسترسی گسترده می شود، هیچ رسانه ای توان مقاومت در برابر اینترنت را ندارد. از طریق انجام فعالیت بازاریابی آنلاین محصولات، یک تولید کننده در بخشی از جهان قادر به پیدا کردن مشتری برای محصولات خود در گوشه ای دیگر از جهان می باشد. این شیوه تمام مرزها و محدودیت دیگر رسانه ها از بین برده است. این که هر کسی، چه کسب و کارهای کوچک و چه بزرگ قادر به افزایش میزان فروش خود با استفاده از آن می باشد، بدون شک یکی از بزرگترین و بدیهی ترین مزایای آن به حساب می آید.

2-      هدفمندی

در فضای اینترنت، شما با وبسایت های و یا کانال های تلگرامی مواجه می شوید که در حال خدمت رسانی به گروهی خاص از مشتریان و بازدید کنندگان می باشد که خود دارای علایق خاصی بوده و یا به گروه سنی خاصی تعلق دارند. از جمله اینها می توان به سایتها و یا کانال های ورزشی، پزشکی، فن آوری، جوامع مجازی، مذهبی مسافرتی و . . . اشاره کرد. بنابراین بازاریابی و تبلیغات از طریق اینترنت به صاحبان کسب و کار این فرصت را می دهد که به مشتریانی دسترسی پیدا کنند که واقعاً خواهان خرید و استفاده از محصولات آنها می باشند.

3-     نظارت آنلاین و لحظه به لحظه 

در تبلیغات اینترنی شما این امکان را دارید که بصورت لحظه ایی از تعداد بازدید کنندگان و آمار مربوط به مقدار ارسال شده در تبلیغات پاپ و نوتیفکیشن خود با خبر شوید و در آخر یک گزارش از مقدار ارسال شده و میزان بازدید تبلیغات خود داشته باشید , اگر مایل به استفاده از تبلیغات به صورت پاپ آپ و یا نوتیفکیشن هستید می توانید از قسمت فروشگاه وب سایت تبلیغات نوین دیدن فرمائید .

4-      نهایی شدن خرید در زمانی کوتاه

یکی از مهمترین ویژگی های آنست که زمان نهایی شدن خرید بسیار اندک و کم می باشد. چرا که اغلب تبلیغات درج شده دارای لینک به یک وب سایت و یا کانال تلگرامی و حتی پیج اینستاگرام بوده که مشتری می تواند با وارد شدن به آن اقدام به خرید محصول مورد نظر خود بکند که خود می تواند موجب افزایش قابل توجه فروش و سود یک شرکت شود.

5-     آموزنده بودن

از نقطه نظر یک مصرف کننده، یکی از نکات مثبت این شیوه از تبلیغات این است که مصرف کننده می تواند به راحتی از جزئیات، ویژگی ها، عمر کالا، روش استفاده از آن و . . . به اطلاعاتی مفیدی در اندک زمانی دست پیدا کند.

6-      مقرون به صرفه بودن

با استفاده از دیگر رسانه ها، از قبیل تلویزیون , رادیو , روزنامه ویا مطالب چاپی، شما نمی توانید با اطمینان اعلام کنید که مشتری که در حال دیدن , گوش کردن و یا خواندن تبلیغ مورد نظر شماست ، در چه رده سنی قرار دارد و آپا اصلاٌ به دیدن و دنبال کردن محصول و یا خدمات شما علاقه ایی دارد و یا خیر . اما از طریق تبلیغات نوتیفکیشن , پاپ آپ و تبلیغات در وب سایت و یا کانال های تلگرامی می توانید تا حد زیادی تبلیغات خود را هدفمند کنید که یک مشتری و یا مخاطب بر اساس خواسته خود وارد یک وب سایت و یا کانال شما شده و آن تبلیغ را می بیند و به عبارتی بر روی آن کلیک می کند. بنابراین، با مقایسه از این نقطه نظر، هزینه ها بسیار کمتر از دیگر رسانه های می باشد.

7-      کاربری آسان

تمامی انواع مختلف از کسب و کارها، حتی آنهایی که تازه کسب و کار خود را راه اندازی کرده اند ، تبلیغات در فضای اینترنت را آسان یافته و قادر به استفاده از آن می باشند. در دیگر رسانه ها صاحبان کسب و کار مجبور به استفاده از خدمات دیگر موسسات برای تهیه تبلیغات مناسب برای آنها و خرید یا اجاره فضای تبلیغاتی در این رسانه ها می باشند که این خود در اکثر اوقات پروسه ایی طولانی و زمان بر است , ولی در مقابل استفاده از اینترنت و تبلیغات در آن نقطه پایانی برای این دردسرها است.  وحتی یک کسب و کاری که تنها یک روز از عمر آن می گذرد از طریق ایجاد یک وب سایت و یا یک کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی برای خودش می تواند محصولات و خدمات خود در معرض دید و فروش بگذارد .

8-      سرعت دسترسی

برعکس شیوه های قدیمی تبلیغات امروزه شما می توانید به وسیله تبلیغات اینترنتی نوتیفکیشن , پاپ آپ , تبلیغات گسترده در کانالهای تلگرامی در زمان بسیار کوتاهی بعنوان مثال کمتر از یک روز محصولات و خدمات خود را در معرض دید صدها هزار نفر و حتی میلیون ها نفر قرار دهید و این بدلیل فراگیر شدن استفاده کنندگان از اینترنت و شبکه های مجازی میسر گردیده .

با جرأت می توان گفت که امروزه، تبلیغات اینترنتی یکی از بهترین روشها در بازاریابی برای هر نوع کسب و کاری می باشد که با اقبال بسیار زیادی نیز روبرو شده و طرفداران بسیاری برای خود دارد.

 

با امید آنکه بتوانیم مناسبترین خدمات را برای توسعه کسب و کار شما در صنعت ساختمان ارائه کنیم

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ بهمن ۹۸ ، ۱۷:۱۹
postei postei

فروشگاه اینترنتی و کسب و کار آنلاین از ابتدا تا به امروز

اگر قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی و کسب و کار آنلاین را دارید شاید تاریخچه خرید آنلاین و فروشگاه های آنلاین برای شما جالب باشد و از تجربیات آنها کمک بگیرید.

 

خرید آنلاین نوعی تجارت الکترونیک می باشد که به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا با استفاده از یک مرورگر از طریق موبایل و یا کامپیوتر خود بتوانند کالا یا خدمات موردنیاز خود را پیدا کرده و به طور مستقیم از طریق اینترنت از یک فروشگاه اینترنتی کالا و یا خدمات مورد نظر خود را خریداری کنند. در اینجا مشتری می‌ تواند تنها با یک سرچ ساده کالای مورد نظر خود را با قیمت بسیار مناسب تر در سایت‌های گوناگون پیدا کند رقابتی بسیار تنگاتنگ که به لطف اینترنت به وجود می‌آید، چراکه در اینجا مشتری می‌تواند تنها با یک سرچ تعداد زیادی فروشگاه آنلاین را پیدا کند که محصول و یا خدمات مورد نیاز او را ارائه می‌کنند و به این صورت خریدار می‌تواند با صرف کمترین زمان کالای خود را پیدا کرده قیمت و برندهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کند تا در نهایت بتواند بدون محدودیت مکانی و زمانی فروشگاه اینترنتی را انتخاب کند که می‌تواند بهترین خدمات و قیمت را در اختیار او قرار دهد.

یک فروشگاه اینترنتی می‌تواند این امکان را برای مشتریان خود فراهم کند تا خریدار بتوانید محصول و خدمات مورد نظر خود را به راحتی بررسی کند یک فروشگاه اینترنتی برای این کار از تصاویر، فیلم جدول مشخصات فنی و توضیحات مربوط به محصول استفاده می کند و حتی خریداران می‌توانند نظرات خود را در مورد محصول و یا خدمت مورد نظر درج کنند تا مشتریان دیگر بتوانند از آن استفاده کنند علاوه بر تمام این موارد مشتری می‌تواند کالاهای مورد نظر خود را در کنار یکدیگر قرار داده و آنها را با یکدیگر مقایسه کند تا در نهایت مشتری بتواند انتخاب بهتری داشته باشد این موارد تنها قسمت کوچکی از مزایای خرید اینترنتی بشمار می‌آید.

یک فروشگاه اینترنتی می‌تواند خریدار را قادر کند تا با استفاده از فیلترهایی که در اختیار او قرار می دهد به راحتی بتواند با استفاده از ویژگی‌های مورد نظر خود مدل، مارک یا موارد خاص دیگر به او برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود کمک کند در آخر نیز مشتریان آنلاین می‌توانند برای تکمیل معامله و پرداخت مبلغ کالا و یا خدمت مورد نظر خود از درگاه بانکی استفاده کنند و یا حتی می‌توانند مبلغ آن را بعد از دریافت محصول با اطمینان بیشتر درب منزل پرداخت کنند چراکه امروزه بسیاری از سایت‌ها برای راحت کردن فرایند خرید و اطمینان بیشتر مشتری برای ارسال کالاهای فیزیکی مانند کتاب، لباس یا لوازم خانگی و هر آنچه که می‌تواند به ذهن شما برسد از سرویس‌های مختلفی مانند ارسال رایگان، پرداخت درب منزل و حتی بازگشت کالا تا یک هفته را برای رقابت با یکدیگر و جلب رضایت بیشتر مشتری ارائه می‌کنند، اما زمان خرید محصولات دیجیتالی مانند فایل‌های صوتی، تصویری و یا نرم افزار از یک فروشگاه اینترنتی معمولاً فایل خریداری شده از طریق اینترنت برای مشتری ارسال می‌شود. اگر در اینجا بخواهیم بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در ایران و جهان نام ببریم می‌توانیم از Alibaba، Amazon، Ebay، Digikala و یا از 20Bekhar نام ببریم که یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش لوازم خانگی می باشد.

اما این دسته از سایت‌ها که محصول و یا خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می‌کنند با واژهای مختلفی شناخته می‌شوند که می‌توانیم به خرده فروشی الکترونیکی، فروشگاه اینترنتی، فروشگاه الکترونیکی، فروشگاه آنلاین و یا فروشگاه مجازی اشاره کنیم. این فروشگاه ها به دلیل اینکه امروزه موبایل های هوشمند در دست همه می‌باشند و بیشترین استفاده را در طول روز برای افراد دارد و بیشتر وقت خود را با گوشی موبایل در اینترنت می‌گذرانند وب سایت‌های خود را به‌ گونه‌ای طراحی کرده اند که مشتریان به راحتی بتوانند محصولات و خدمات آنها را با در تلفن های هوشمند خود به راحتی بررسی کنند و حتی بسیاری از این فروشگاه ها دارای اپلیکیشن هایی می‌باشند که بر روی تلفن همراه و تبلت نصب می‌شود تا مشتریان بتوانند راحت تر از آنها استفاده کنند و همیشه کنار شما باشند.

تاریخچه خرید آنلاین از کجا شروع شد

اگر در اینجا بخواهیم ‌به اولین شرکتی اشاره کنیم که بستر تجارت آنلاین را فراهم کرد می‌توانیم به IBM (OLTP)  اشاره کنیم که در دهه 1960 پردازش معاملات آنلاین را گسترش داد و توانست امکان پردازش معاملات مالی را در لحظه فراهم کند، بعد از ایجاد این بستر توسط IBM برای اولین بار توسط یک شرکت هواپیمایی در آمریکا با نام Semi-Automatic Business Research Environment (SABER)  مورد استفاده قرار گرفت این شرکت از این بستر برای رزرواسیون بلیط هواپیما به صورت انلاین استفاده می کرد، به این صورت که کامپیوترهای واقع در آژانس های مسافرتی به یکServer  در IBM متصل می شدند که می توانستند به یک Database همزمان دسترسی داشته باشند تا همه آژانس های مسافرتی بتوانند به طور همزمان به اطلاعات دسترسی داشته باشند و کار رزرو کردن بلیط مسافران خود را انجام دهند.

فروشگاه اینترنتی در ابتدا فقط به عنوان یک ابزاری تبلیغاتی و یک ویترین برای شرکت ها عمل می کرد که شرکت های بزرگ از آن برای معرفی محصولات خود استفاده می کردند تا بتوانند اطلاعات کامل مربوط به محصول خود را معرفی و ارائه کنند اما با همه گیر شدن بیشتر اینترنت و راه پیدا کردن کامپیوترها به خانه ها به سرعت مدیران شرکت های تجاری و تولید کنندگان دریافتند که می‌توانند از این ابزار ساده برای فروش محصولات و خدمات خود استفاده کنند و محصولات خود را به تمام دنیا معرقی و به فروش برسانند بدون آنکه محدودیت فیزیکی و زمانی داشته باشند، چراکه تجربه یک خرید آنلاین می‌تواند مزایای بسیاری هم برای فروشنده و هم خریدار ایجاد کند از طرفی فروشنده هیچ محدودیتی در زمان، مکان و تنوع اجناس خود ندارد و می‌تواند هزینه های آن را تا حد چشم گیری کاهش دهد و این یعنی قیمت تمام شده کمتر و قدرت بیشتر برای رقابت؛ از طرف دیگر خریدار نیز بدون محدودیت زمانی و مکانی می‌تواند در کوتاه ترین زمان محصول خود را پیدا کرده و آن را با هزینه ای بسیار کمتر تهیه کند همین چند عامل باعث شد فروشگاه اینترنتی و تجارت آنلاین با سرعتی باورنکردنی رشد کنند تا جایی که امروزه محصول و یا خدماتی نیست که در اینترنت نتوانید آن را یافت کنید.

رشد فروشگاه های آنلاین از کجا شروع شد

 

اولین سرور و مرورگر وب جهانی توسط  Tim Berners-Leeدر سال 1989 برای استفاده تجاری شروع به طراحی کرد و در سال 1991 شروع به کار کرد و پس از آن در سال 1994 بانکداری آنلاین کار خود را آغاز کرد و سپس اولین فروشگاه اینترنتی پیتزا توسطPizza Hut  در سال 1994 افتتاح شد و در حقیقت اولین فروش اینترنتی انجام شد. بلافاصله پس از آن Amazon.com سایت فعالیت خود را در سال 1995 آغاز کرد و پشت آن eBay نیز در سال 1995 پا به دنیای تجارت الکترونیک گذاشتند و از اینجا به بعد بود که فروشگاه های اینترنتی با سرعت باور نکردنی یکی پس از دیگری پا به دنیای تجارت آنلاین گذاشتند تا جایی که امروزه شرکت های کوچک و حتی خرده فروشان نیز سعی کردند از این بازار عقب نمانند تا بتوانند با راه اندازی فروشگاه اینترنتی محصول و خدمات خود را ارائه کنند و سهم خود را از این بازار پیدا کنند اما به شما پیشنهاد می کنیم آن را دست کم نگیرید و قبل از راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی و فروشگاه اینترنتی خود با مشکلات و سختی های آن آشنا شوید چون اگر آشنایی درستی با آن نداشته باشد و نتوانید در آن رقابت کنید می‌تواند به سرعت تمام سرمایه و کسب و کار شمارا در خود هضم کند و چیزی از آن باقی نگذارد.

رفتار خریدار یا مشتری در یک فروشگاه اینترنتی

هنگامی که شخصی تصمیم به خرید آنلاین می گیرد به احتمال زیاد از طریق تلفن همراه، رایانه، تبلت و یا سایر دستگاه های دیجیتال برای متصل شدن به اینترنت و جمع آوری اطلاعات استفاده  می کند؛ اما محیط دیجیتال می‌تواند تأثیر منفی بر ذهن مشتری بگذارد چراکه توجه داشته باشد مشتری در زمان خرید آنلاین نمی ‌تواند شما و کسب و کارتان را ببیند و به همین دلیل خطر بیشتری را نسبت به افرادی حس می کند که در یک فروشگاه فیزیکی خرید می‌کنند، سه عامل اصلی وجود دارد که ممکن است در تصمیم گیری افراد در زمان خرید از یک فروشگاه آنلاین تأثیر بگذارد اول اینکه مطمئنا مشتری دوست دارد در زمان خرید یک کالای فیزیکی بتواند آن را از نزدیک ببیند و آن را لمس کند و عدم وجود این موضوع در یک فروشگاه آنلاین باعث می‌شود مشتری به کیفیت و اصل بودن کلاً تردید پیدا کند که محصول واقعی که قرار است به درست او برسد چقدر با تصاویر و توضیحات داده شده مطابقت می کند، دوم اینکه مشتری ممکن است بابت اصل بودن کالا و خدمات پس از فروش و حتی گارانتی به شک بیفتد و از این موضوع ترس داشته باشد که اگر مشکلی وجود داشته باشد چطور می‌تواند این موضوع را پیگیری کند و باید سراغ چه کسی برود، اما سومین عامل که می‌تواند تأثیر منفی بر ذهن مشتری بگذارد پرداخت هزینه در مقابل محصول است که ممکن است با استفاده از درگاه اینترنتی حساب بانکی خود را به خطر بیندازد و یا شاید هیچ گاه کالای خود را دریافت نکند و پول خود را از دست بدهد این عواملی هستند که می‌تواند در رفتار خریدار فروشگاه اینترنتی تاثیر گذاشته و ترجیح دهد کالای مورد نظر را از یک فروشگاه فیزیکی با قیمت بالاتر تهیه کند.

از همین رو صاحبان فروشگاه های آنلاین بر جنبه اعتماد مشتری تأکید بسیار زیادی دارند و سعی می‌کنند با روش های مختلف اعتماد بیشتر مشتری را به دست آورند به همین خاطر نیز بسیاری از فروشگاه های اینترنتی برای اینکه بتوانند اعتماد مشتری خود را به دست آورند و احساس امنیت بیشتری به مشتریان خود بدهند از سرویس هایی مانند ارسال ریگان، تسویه درب منزل، بازگشت کالا و سرویس های دیگری به مشتریان خود ارائه می‌کنند تا خریدار بتواند با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهد.

تجارت الکترونیک به سرعتی درحال توسعه در تمام دنیا می باشد که در که در سال های خیلی نزدیک شاهد این خواهیم بود که فروشگاه های فیزیکی بیشتر تبدیل به ویترین و نمایشگاه هایی برای تولید کنندگان و نمایندگی ها می شوند تا در آنجا بتوانند فقط محصولات خود را در دید مشتری قرار دهند.

منبع:  جوان آنلاین

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ بهمن ۹۸ ، ۱۶:۴۰
postei postei