خودرو اقساطی

خرید خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت،خرید خودرو اقساطی سایپا،فروش اقساطی خودرو ایران خودرو،فروش اقساطی خودرو سایپا

خودرو اقساطی

خرید خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت،خرید خودرو اقساطی سایپا،فروش اقساطی خودرو ایران خودرو،فروش اقساطی خودرو سایپا

دانلود فیلم آموزشی نصب و پیکربندی windows server 2012 به زبان فارسی

فیلم آموزشی نصب و پیکربندی ویندوز سرور ۲۰۱۲ را برای شما آماده کرده ایم. شما در این فیلم آموزشی با معرفی مفاهیم پایه دامین و نصب و پیکربندی Active Directory آموزش نصب و پیکربندی DNS  ،پیکربندی  DNS Server برای Domain آموزش نصب و پیکربندی DHCP  آموزش File Sharing   و … اشنا می شوید. این فیلم به زبان فارسی تدرریس شده است .

عنوان فیلم آموزشی:  فیلم آموزشی نصب و پیکربندی windows server 2012 به زبان فارسی

حجم فایل: ۶۴ مگابایت

آموزش تصویری ویندوز سرور 2012

توضیحی درباره ی ویندوز سرور ۲۰۱۲:

سیستم عامل ویندوز محصول شرکت مایکروسافت با هدف سرویس دهی شبکه ، راه اندازی ماشین مجازی ، وب سرور ، و… به بازار ارائه گردید. این نسخه از ویندوز ویژگی‌های جدید و پیشرفته‌ای را در زمینه مجازی سازی، شبکه، ذخیره سازی، تجربه کاربر، محاسبات ابری، اتوماسیون و غیره را برای کاربران فراهم نموده است.

از جمله ویژگی های جالب توجه در ویندوز سرور ۲۰۱۲ می توان به ادغام کردن فضای چندین هارد فیزیکی و ساختن دیسک‌های مجازی اشاره کرد. این کار موجب می شود تا کنترل سرورها و همچنین قابلیت اعتماد سیستم را بالا رود. در این حالت بخش بندی فیزیکی (پارتیشن بندی) روی دیسک‌ها می‌توانند به چندین دیسک‌ مجازی تقسیم شوند و چندین دیسک که می توانند هماهنگی هم نداشته باشند به هم پیوسته شده و به‌ صورت یک دیسک مجازی به نظر برسند و در سیستم مورد استفاده قرار بگیرند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۳
postei postei

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی